Fredag, lördag, söndag

Nu är yttligare en helg snart över, dock är jag ganska glad över det för jag längtar bara till nästa helg! För när den är över kommer min kärlek hit och vi ska åka på en underbar skidresa och bara spendera massa tid tillsammans❤️
I fredags åt jag lunch på en pakistansk-Indisk restaurant med mina nya engelska tjejkompisar! Där serverar dom en liten buffe med olika rätter och du får betala precis hur mycket du vill! Vilket jag tror är ett riktigt bra koncept! Delt tänker man på hur mycket mat man äter och slösar inte, samt har alla råd att äta där! 
 
På kvällen gick vi ut och festade på samma bar som innan- travelshack! Är en riktigt bra nattklubb och det var roligt denna gång också🍸
Kom hem typ kl 6 på morgonen så jag sov till typ 11! Hade gärna sovit längre om jag kunde, men hade lovat att träffa en tjej som är härifrån! Hon har varit au pair i Sverige ett år inna vilket var jätte roligt! Vi hade så mycket vi kunde prata om och speciellt dela lite språkkunskaper😉vi gick till " haus das meeres" vilket är ett tropiskt hur typ, med mest fiskar och fåglar, några apor! :) 
 
Mina favoriter är de fina färgglada fiskarna på första bilden, speciellt den rosa och den ljusblå prickiga! 
Detta är ett riktigt högt hus med ett kaffe på toppen! Så vi hick dit upp, fikade lite och kollade på den underbara utsikten! Men ser verkligen hela stan och hela vägen hem till mig! tyvärr var det lite grått och tråkigt väder, samt så har jag inte världens bästa kamera, men ni får en liten sneek-peek på staden iallafall! Bergen som är låmg långt borta är typ där jag bor.... Haha ser så mycket längte ut än vad de egentligen är! 😀
På kvällen satt jag barnvakt och chillade framför mello men barnen! 
 
Idag har jag gått en promenad med Nienke och hennes hund Lilly!❤️Sen gick vi till Vapiano och åt lite sen lunch! Nu ligger jg i sängen och tar de lugnt och väntar på att få sova haha! 😍
Ha de så bra så ska jag hålla er uppdaterade!
Kram Linnea
 
 

Kommentera här: