Long-weekend

Godkväll kära läsare! 
Just nu sitter jag i myskläder, i soffan och kollar på Gossip Girl! Familjen har åkt iväg över helgen så jag är home alone! De är skönt, men ändå lite tomt i ett så stort hus... 
Idag har det varit en lugnt dag, tyvärr regnigt och grått fortfarande... Jag vill ha vår! Men idag var jag trots vädret tvungen att ta mig ut för jag hade lovat en kompis att gå en promenad med hennes hund! Som tur är, är hon så söt så man blir glad ändå! Det är en svart liten mopps! 
När jag kom hem var jag så frusen så först satte jag mig i soffan under en filt, men sen tog jag ett varmt härligt bad! 
Att ställa mig och laga middag var jag inte så sugen på just ikväll, så jag provade nått jag inte smakat förut~ chiapuddig! Tyvärr föll de mig inte alls i smaken! Det var nog konsistensen, lite slaimig med små små frön i... Och så smakade den inte så mycket! Valde att inte äta de, utan tog en macka istället...Haha!
Hoppas ni har ätit lite godare mat än mig idag! Och jag önskar er en trevlig kväll! 
Imorgon är de FREDAG!! Skönt va? 
Kram Linnea

Kommentera här: