Efter en månad, är de bara en månad kvar....

Har nu börjat inse att jag bara har en månad kvar här i Wien... De känns lite trågigt eftersom jag har de så bra här med alla kompisar, tyskan, sommaren och hela staden! Men de ska bli så himmla skönt att komma hem till min egna underbara familj, mina saknade barnsomskompisar och min älskade pojkvän!❤️
Min tid här har varit super härlig, men jag kännet att jag vill göra så mycket som möjligt den hät sista tiden! Måste passapå att uppleva de bästa av Wien samt prata så mycket tyska som möjligt!
 
Har gjort en hel del sen jag skrev sist! Tror att de har tagit upp min tid, men om ni vill ha en tillbakablick på vad jag gjort här i wien medans ni inte hört något från mig så finns de några inlägg här nedanför som ni kan kika på😀

Kram ha de bra, vi hörs, och sea snart! 
Linnea


Kommentera här: