Fynd

Holla, idag har det varit en riktigt bra dag! Härligt väder, soligt och inte så kallt😎jag åkte in mot stan tidigt idag för att hämta ut mitt pass innan kl 11.00! Åkte då till Svenska Ambasaden, så nu har jag sett den också😉
Sedan åkte jag vidare in till stan för att kolla lite i affärerna, behöver nya enlka tröjor och jeans! Har också insätt att jg behöver skor...
På vägen mellan stan och den stora shoppinggatan Maria Hilferstraße, stannade jag till på stället där jag läser tyska för att anmäla mig till nästa kurs! Tydligen har de gått för länge sen jag läste den senaste så jag måste göra ett test... Tur alla datorer var upptagna idag så hinner jag plugga lite innför de... Vill ju inte behöva läsa om samma kurs igen...
Iallafall, vidare till vad jag fick gjort idag! Vet inte riktigt varför de är rea i affärerna nu men det är inget jag klagar på! Hittade så mycket kläder idag! 
• 4 tröjor
•1 par byxor
• 1 byxdress
Ja, egentligen hade de kunnat kosta typ 100€ men jag passade ju på att fynda lite så självklar blev de betydligt mycket billigare, endast 40€, inte äns 400kr!
Nu måste jag bara fortsätta leta efter skor och jeans och antar att nån fler fin topp kommer följa med hem! 
 
 
 
 
 
 
 
Att bo i storstaden är lite jobbigt ibland, eller jobbigt för plånboken iaf... de finns så mycket shoppinhboch saker att göra, typ luncha, festa, fika och turista! 
De som var jobbigast av allt var att jag provade en jacka som jag kollat på innan, den var hur fin som hellst, tucker kag, och satt så bra!! Men den finns bara i mina drömmar! Den är från Longcamp och ni kan nog inte äns gissa vad den kostar... Ja dra i med något stort... 1700€, typ 17 000kr, så jag kommer nog aldrig att äga den, inte innor men snar framtid iallafall! 
Men ni kn ändå får se den på bild😉

Kommentera här: